sâmbătă, 21 februarie 2009

Interviu cu Rodion Zavate

Interviu pentru Cupa - cu managerul Rodion Zavate (BPG)

1. Salutare si felicitari pentru finala cupei, cum comentezi parcursul de pana acum al echipei tale?
Multumim. Cred ca a fost unul relativ usor si norocos cu exceptia Valenciei, pe care sincer o dadeam favorita, dar a fost sa fim un pic mai norocosi sau poate sa avem un strop in plus de inspiratie. Oricum cred ca a fost unul dintre cele mai frumoase meciuri de FS cu rasturnari de filme. Daca ar fi sa compar, a semanat cu finala dintre Liverpool si AC Milan de la Istanbul, sper sa nu ma insel, doar ca a fost un alt deznodamant.

2. Intalnesti un adversar redutabil in finala cum crezi ca va fi meciul?
Asa e. Pe langa faptul ca e o echipa cu un lot foarte bun, cred ca valoarea managerului este indiscutabila si asta se va vedea in pregatirea acestui meci. Ce sa zic, am ajuns amandoi aici, deci ambele echipe au aratat o determinare, interes si inspiratie deosebite. Sa vedem ce va fi si sa fie cu noroc pt amandoua !

3. Pariezi pe un jucator anume de la tine pentru cel mai bun de pe teren?
Eu intotdeauna am considerat ca trebuie sa functionam ca un tot unitar si sper asa se intample asa indiferent de rezultat. Eu le-am spus tuturor ca nu este decat o mandrie sa le fiu coechipier si sa apas doua butoane acolo, sper eu la fel de bine, pentru ei. Intotdeauna am mers pe principiu egalitatii iar vedetismele nu au avut loc la noi, cei care au facut astfel de lucruri sunt demult plecati.

4. Sunt ceva discutii pe forum despre acest meci, daca intra in categoria derby-urilor fs-iestice romanesti, tu ce parere ai?
Buna intrebare! Eu consider ca derby-urile (facand abstractie de originea cuvantului) sunt acele meciuri intre echipe cu traditie, lot si valoare sensibil egale. Pentru a vorbi de traditie trebuie sa ai o oarecare continuitate si experienta iar pentru lot, jucatorii ar trebui sa fie de valori foarte apropiate in ceea ce priveste jucatorii de acelasi profil. Eei, pentru valoare, cred ca trebuie sa ai ceva pe raft care sa o ateste pentru ca o echipa fara trofee nu va retinuta de nicio "cronica". Si vorba aia: "ce e-n mana nu-i minciuna!". In cel mai bun caz cativa isi vor aduce aminte de o echipa frumoasa, temuta dar care totusi nu se poate mandri cu nimic concret. Ca sa fac o comparatie plastica, ar fi ceva la modul un castel frumos si stralucitor pe o fundatie de nisip. Dar hai sa nu o apuc pe urmele lui Cordel Vinu si sa devin abstract am sa va raspund si la ultima intrebare .

5. Ce obiectiv ai pentru sezonul viitor?
Sincer noi nu ne propunem obiective. Jucam doar la capacitate maxima. Ne bucuram de joc si suntem multi dintre noi prieteni si in RL, iar cu ceilati intodeauna am avut relatii excelente si vorbim pe mess. Dupa cum stiti, mergem saptamanal la fotbal si ne simtim bine, cu cateva exceptii cand ma enervez si mai tip, dar ei stiu ca ii iubesc oricum. Da stiu, asta la final m-a amuzat si pe mine si a sunat tendentios.

Autor: Mihaila Pasarila

2 comentarii:

Anonim spunea...

bre Madaline, finala a fost la Atena :P

Madalin NECSUTU spunea...

sigur nu a fost la Istanbul ? verific acush si revin :D !!